Någon som vill ha mitt nr ? :D

Här e mitt nummer :D Till min mobiiil  :D

070-6055468

Sms mig gäärna ;D♥

Snygging ;))♥

Sitter här o deegar ;ss


§

«
»
α
ß
Γ
π
Σ
σ
µ
τ
Φ
Θ
Ω
δ
φ
ε
±
÷
°
·
²

End of the alt key codes list.

 

Haa ,) x3

 

Vill ngn ha mitt nr ?

Kmr snart upp här på bloggen :D Tack för att du kollar kolla oxå min bdb , jag heter ,

AwesomeC

!! TACKAR !!


Nu ska jag spela Quake

;) Inget mer att säga en övertexten (rubriken) :D

Bilder :)

Hehe
;)♥


Liite fler bilder :)

Endast denna bilden av Nina ;)   Jag på idrotten :D


Alla bilder: Cicccccii ;D♥


Dem ringde in till tidningen KP :PP♥

Filip , Hampus, Karl o Ivan ringde till KP efter skolan ..
Det var typ tio stycken runt dem som ville höra på :)
En av dem va jag ;)♥^^
Men när dem ringde in var alla tysta annars hade Ivan sagt att dem hade fått spö xPP♥ Hahha ;) Ivan du e för härlig :)♥

Men då svarade en tjej som sa:
- Hej ni har kommit till tidningen KP (ngt sånt xPP) sedan sa filip att han hade ngt att berätta , hon där ringde upp till dem som skriver i tidningarna o hon svarade  , hej du har kommit till tidningen KP ,.
Då sa Filip , hej det e filip :)
Sedan så sa han .. Jag har ngt att säga ;)
Sedan sa hon okej berätta då sa han ..
Nyss när jag hade matteprov så ka jag av världens brakfis o då började alla skratta o reta mig.
Då börjar hon skratta (filip hittade bara på) o så säger hon ngt ungefär såhär .. Jaha, det var ju synd , men tack att du ringde in hejdå !
Då säger filip , vänta ! , ni måste ju lägga upp det i tidningen . Då svarar hon, Nej , då måste du skicka in mejl :P

O då ringde filip in i onödan :PP Haha , tjejerna i telefonen måste trott han var lite konstig som ringde in o berättade ngt sånt o inte mejlade ;) Haha ;DD

 :) Min dag har varit guuuuud ;;))♥ //xicci ;)♥

Skolan har börjat eeiigeeiinn :DD♥

Äntligen får jag se alla kompisar :DD♥
Fast inte så glad att få träffa Riitta igen ;S -.-'...
Men Julia  I LOVE YOUU! :DD♥
På rasterna gick typ , Emil , Zelma, Alice, Jag  , Julia o såklart hängde Anna o Elin R efter oxåå ;ss ... -.-
till Valmons dagis ;Där åkte vi på den is-kullen med däck o utan däck,, det var skiiita KUL :DD♥

Har inga bilder på det tyvärr ;'(  Jag glömde mobilen hemma :'( O mmamma ville inte vända om me bilen ;'(



Men,  Men :P ♥

Hahah ;D♥
:DD


Krya på er Nina o Jenny //cicci ;)♥

Klockan går :/

Guud va tiden går fort .. :P Fast endå sakta när man sitter o trååkar ;)♥

Jag sitter o kollar på några vänners bloggar :D

Här reklamar jag liite för dem :PP♥ Hoppas det e okej ? :D

http://wannabejulie.blogg.se/


http://allibrall.blogg.se/

O här e kusinens blogg :DD♥:

http://alicejarnudd.blogg.se/

Haha, sofia (syrran) sitter bredvid o spelar GTA 4 :)♥

Imån e det skola igen ... :/ Sådär kul , ska träffa kompisar iaf :D♥

Guud va jag e aviis på Elin, hon e i Australien i typ 6 weeks ! :)

HERREGUUUUD! :OO♥

IVAN!<333

Du betyder inte extremt mycket för mig...
Du betyder inte JÄTTE mycket för mig

_________________________________
_________________________________
_________________________________
_________________________________




DU BETYDER ALLT FÖR MIG!!

Sitter här o deegar ;ss

Jag sitter vid bdb , msn , snart ska jag nog spela lite Quake <:.)
Haha , en liten smiley jag har hittat på :P♥

QUAKE LIVE Home Bli medlem du me , det e helt gratis o det är jätte kul  .. Jag kör det hela tiden när jag sitter vid min dator :DD ♥ Testa du me !! :)

Har sovit över hos brorsonen ! :D♥

Efter pappa, mamma, sofia o jag hade varit o käkat på stan åkte sofia o jag med Annica, Oliver o Elliot o handlade.
Efter det följde vi med dem hem o skulle sova över där ! :DD♥
På kvällen drack vi läsk, åt godis och så åt vi snacks ! :))♥
Det var skita skoj det måste vi göra om! :D
På kvällen såg vi på:

På spåret.
Let's Dance.
Parlamentet.

Det var jätte roligt med Parlamentet :PP♥

Hälsningar //(())
CICCI :DD♥                ↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑↑

Hjälp mamma städa köket!! :DD♥

Jag hade inget att göra så först duschade jag , efter det så tog jag på mig en pyjamas o hjälpte mamma städa köket ! :)♥
Det var faktiskt roligt när man hjälps åt :DD♥
Och medans vi städade så hade jag på mobilen på den hade jag musik (eminem ofc!) o så sms:ade jag med Julia o Emil oxå ! :)♥
Ändrade planer för imån ... Mamma o vi ska inte till McDonalds! Hon o alla i resten av familjen överraskade mig o sa att vi ska gå in och möta pappa efter hans jobb o gå och äta på ngn resturang , typ en som  heter ''Dream'' elr ngt sånt :PP♥!!!
Jag blev sjukt glad , för det är så sällan vi gör ngt sånt !! SKOJJ, SKOJJ, SKOJJ! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Saknar alla min kompisar dock !

OXOXO (som Alice brukar skriva) // Er kung CICCI :DD♥

(o glöm aldrig att jag är AWESOME!!!!!!!:DD♥)

Hehe liite reklam :P♥

Crazy vänner jag har ;)♥

Julia o jag !! :DD Vi e liite Crazy vi du :D♥


Nina !! :DD♥

Häftig bild !! :DD♥ JULIA :DD♥

Nina o jag ! HAHA! :PPP♥

JULIA :D♥♥♥♥♥

I love you ! :)♥

Du är världens bästa vän :DD♥

Julia
Aldrig trodde jag att någon skulle förstå
Aldrig trodde jag att någon skulle lyssna
Aldrig trodde jag att någon skulle bry sig
Aldrig trodde jag att det fanns någon som du!

I ♥ You ! :)♥ // din bästis cicci :D♥

Simpsons the movie ikväll klockan nio!! :DD♥

Idag e det äntligen Torsdag o då är det Simpson the movie klockan 9.00 på 6:an !! :DD♥
Det kan du skriva opp att jag ska se..



:DD♥

ALICE KUSINEN MIN! :DD♥

I ♥ you ! :)♥


I'm in love

♥_♥  I love youu :))♥

♥_♥

JAA :DD  ♥♥

☻_☻ §╚{


10:e April

Jag fyller ''snart'' år.. :DD♥ (hehe)

Det här önskar jag mig.

1.Bärbar data
2.En eminembok :DD♥
3.8 Mile : en film (bok) med eminem , självbiografi :DD♥
4.Ny dator (inte bärbar)
5.En tv..
6.Större rum
7.Smycken :))♥
8.Ett nattduksbord som matchar min säng o sminkbord :DD
9. Fler nagellack
10. House säsong 6 :DD♥
11. Gooooddiiis :DD♥

M.M ! :)♥


[email protected]

MIN :DD♥

Kolla oxå dessa blogggar. :DD♥ ::

http://wannabejulie.blogg.se/
http://allibrall.blogg.se/
http://malouochnina.webblogg.se/

:) Dem e bra !! :DD♥

Äntligen lite bilder på mina kompisar från min mobil!!

JA!!!!!!!! :DD♥
I love you Julia ! ;) Best Friends Forever ! :DD♥

Du betyder allt för mig !!!!!!! :)))M
ßß

Kommer lägga upp mer bilder sen för jag kan inte fler , för jag sitter vid min dator o inte vid den datorn jag har lagt upp alla bilderna på :))▀▀ß


Har lagt upp alla mina mobilbilder på datorn!! :DD↨

Check this out!

JULIA O JAG!! :DD♥

I'll be watching you!! :P

Har möblerat om i rummet mitt...

Har nu oxå fått min lilla tv att få plats i rummet. Nu sitter jag här o klockan e 20.00 !! :P
Mamma tittar på House, mitt rum är så rent o snyggt, jag e så lycklig ..!!!!!!!!!!!! :DD
Idag åt jag McDonalds o mamma har lovat att på fredag så får hon lön då ska vi äta det igen !!
(Man kanske tror att jag är bortskämd ,  men då har ni fel , det e jag inte !! ) Bara just nu ! Ibland måste man bli liiite bortskämd av sin mamma elr pappa ! :) Pappa har typ blivit lite smittad av  mig o har lite snuva.. Jag håller mig borta från honom lite ... Vill ju inte gå på feber igen ...!
Saknar Julia o kompisarna i skolan , fast inte skolan o gå upp klockan sju varje morgon !!
Nu ska jag ta tag i mitt liv o ....
Gå ner o titta på house
:P
:P
:P
Haha ;))♥

Jag kmr ta några bilder på mitt ny-renoverade rum o lägga upp dem imån elr kanske nu .. Det märker vi väl :DD♥

JAG! :DD

House, städning , House , städning ...

Nu på sportlovet är typ det enda jag gör är att jag städar, sedan ser jag lite på house sen lite städning igen o sen går det vidare så , både för mamma o mig , sofia o doffe sitter mest vid datan ;))

JAG E AWESOME!

Han e bra .. x))

Sitter vid min dator.

Här sitter jag vid min dator och är inne på msn , bdb och ska snart spela Quake Live!

:DD

I LOVE TWILIGHT!!!!!!!!! :DD♥

I LOVE TWILIGHT!!!!!!!!! :DD♥

Lovee ta bilder ::::::)

<^>
V


hehe ;)

Liite bilder här ..

Cicci + Robert Pattinson = 4EVER! :DD♥
GUUD VA HAN  E SNYGG ASSÅ !! :DD♥



Twilight i mitt hjärta !! :))♥♥♥v

Städar o möblerar i mitt rum ;))

Mamma o jag har fixat i mitt rum !!


Kusinen Alice :D I ♥ you !! :)♥

Jag älskar dig så j*vla mkt !!
Du e så fin att jag skulle dö för dig !! <33 :)))♥

I ♥ You !! :DD♥

Du e den underbaraste o finaste på vår jord :))♥
Jag kommer alltid finnas där för dig..



Nya smileysar





Ê

«

Kan miljoner fler men palla ... xD


TACKK KOMMENTERRRRRRRRAAA :DD███████████████████████████

Smileysar :DD

:D
:)
:(
:'(
:P
xD
xP
:/
:S
:@
8-)
x)











Dem e nice :DDD♥

Bilddagboken :)♥

Jag byter ständigt namn på min bilddagbok :DD♥
Snart finns det inga kvar !!!!!
Jag kan inte säga vad jag heter nu för det kmr säkert ändras ...
Men jag heter just nu AwesomeC !! :DD♥

Haha , bättre än det jag hade innan ... (FnattenCicci)
xD

Bilddagboken e det bbästa jag vet o lite cola oså så e allt AWESOME!! :DDD♥


Det e liivet :)))))♥♥

Många på Leos :DD♥

Jag var på leos som längtat med Oliver, syrran, kusinerna Alice,Annie,Becca o  Moster Åsa :DD♥

Där träffade jag Nina, Alice, Anna-klara , Zelma :DDDDDD

Det var Awesome !! :DD♥
Man fick inte sitta still o vila en sekund när oliver va med :DD♥

Förkyld ! :'(

Jag är förkyld men pigg o glad endå .. Hoppas det inte blir värre tills imån för då ska Oliver, Elliott, Kusinerna, Sofia o jag till Leos Lekland !! :D:D♥

Det ska bli awesome !! :D

GTA FYRA ! :D:D♥

I love it, Gta 4:a hhar jag på datan :D
Det e skita kul, man kan göra så många grejer :D

JAG E NÄSTAN BESATT :D:D

Äntligen sportlov ;)♥

Jag har längtat så :)) Sportlov !!
På lördagen hade vi träningscup i sporthallen i A-hallen :D♥
Jag tyckte Luna borde fått snyggaste räddningen o iinte ngn i Lindsdal :o---

Jag borde faktiskt fått snyggast fintningar :))

Men hossmo van hela skiten :@

:DD:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


Onsdag=fotbollsträning !! JA!! :D♥

Jaopp , nu var det Onsdag redan igen.. :)
Det går fort o snart är det sportlov bara Torsdag o Fredag oxå sen e det :D SPORTLOV!! :D:D♥♥

Ikväll hade jag fotbollsträning !! :) Roliigt ;) Sedan när jag kom hem så busringde nån (igen!!) (VET!!) o då lät dem SKITA roliga .. De (låtsas) pratade finsk svenska !! :) Fast det lät knappt så fast man hörde de försökte !! :P
Jag vet att det inte är ngn från min klass , för att ingen låter så (rösten asså) o ingen kallar mig Cecilia som dem i telefonen sa , alla kallar mig Cicci, utan att tänka säger man baah det !! xP♥

Kan varit ngn från fotbollslaget (kan har varit Linn, fast hon e inte sån xD)
(L)(Y)

:D♥

LOVEITT!! :)

EMINEM ÄGER ALLA ;)♥

P-s Ivan har sett min blogg nu ... xD♥

Hehe HEHE JAG!! ;)♥

Grattis Nina :D♥

Idag den 16:e februari fyller Nina 11 .. !! Grattis :)

Hoppas du får en underbar födelsedag ;))

Imån kanske du får ngt av mig ;)♥

Lovee youu :)


Biblioteksråd i skoan (äntligen :))

Äntligen idag var det bibliteksråd !!!
Jag har väntat i typ ett halv år :PxD
O så kmr jag en kvart försent (pinsamt)
Men tack guud att Zelma kom samtidigt !!
Så vi gick upp på övervåningen på biblan o där satt alla !!
Tillomed från 7-9 !! :/
Det var pinsamt !!

Sedan gick jag in o jag missade glosorna så jag kmr göra dem imån istället !
Då vill jag nog va med ngn efter skolan xD...
Lust !! :)
Men herregud vad gör folk ?? :I
Varför är ingen inne på msn o bdb ?? :(

Hehe. ikväll edet fotbolls träning (inomhus)
Nina säger nu att hon har slutat :(

Jaja, nu gick mina drömmar i uppfyllelse ..
Julia o Zelma loggade in på msn o bdb (julia på bdb)

//kramisar CCIICCI!:))♥♥

MSN O BDB E LIVET!! :D♥

Alltså jag skulle (nog) inte kunna leva utan bdb o msn !! :)♥
Det är mitt liv ... Om jag sätter mig vid datorn det första jag gör att att logga in på bdb o msn !! :)

I skolan oxå om jag tar datorn först!! :)

Fast Jenny springer ju ner direkt bara för att ta den innan Nina jag o Julia tar den !! xD

Hon e faktiskt en data-nörd :P

Tjenniiss penniiss ;)♥

Skolan igen :D

Idag var det en vanlig dag i skolan...
Efter skolan gick Nina o jag till falken ... Hehe jag e en liten gottegris :)
Jag fick tio kronor av henne ... Jag köpte mkt ...
Han som äger det's son ska ta över butiken nu .. Fast hans pappa ska nog fortfarande hjälpa till lite ibland ... :D
Han verkade faktiskt snäll o rolig :)

Nina var hel knäpp hon kunde inte sluta skratta, han tyckte vi va jobbiga ,,, Hahhaha !! :D

Sedan gick jag hem o såg på simpsons o nu sitter jag här vid datorn !

O på måndag e det första dagen i sportlovet då ska jag, syrran, kusinerna, borosan o hans son (min brorson) till Leos Lekland :D:D:D:D:D::D♥

Ska bli Awesome !! :D♥

LOVEIITT!! :D:D:D

Kramis /cicci :)♥

Här kmr liite bilder på mina söötaste brorsöner :)♥

Sweetie  ;)♥

Sweetie ;)♥


Lovee youu :)

Glad Alla hjärtans dag allihopa :D♥

Idag i skolan skulle vi ge våra ''hemliga'' hjärtan, jag skulle ge mitt till Elin R :)
Jag fick ett hjärta av bästisen Julia (vi fick inte välja!!:))
Sedan efter skolan gick Gustav, Ivan, Karl , Julia o Jag till Falken o köpte godiis ;)

Mumsiigt ;)

Sedan gav Ivan mig världens fiinaste Glad Alla Hjärtans dag present...
Det var ett kort o en choklad ask me , choklad-hjärtan !! TACK!! :D♥
O Jag gav han ett gosehjärta där det står :
Tycker om dig ;)♥

Så det var det de , sedan har jag gett min syrra ett hjärta me hjärtans krimskrams som vi gjorde i skolan o kort till mamma o pappa , sedan har jag oxå bakat Negerbollar till allihopa i familjen ;)


Julia Emil o Melwin ♥

:D Idag var jag med Julia :D:D:D:D:D:D♥♥'

Vi spelade först liite WII o sedan bakade Negerbollar ;)

Sedan gick vi till Emil o Melwin ;)♥

Det va skojjigt vi körde  '' Sanning elr konka'' ...
Jag fick krama Melwin (hehe, usch!)

Sedan gick vi hem :)

Fritidsgården

Nu sitter jag här vid datorn på Fritidsgården med mina goooodda vänner ;)♥

Vi ska kanske leka liite kurragömma kanske .... (skojj xD)

Vi ska hämnas på lite äldre killar ... Xd förklarar mer sen

SKA VARA MED JULIA I DAG!! :D

Ska ta bussen in till stan me Maja ;)♥

Nu ska Maja o jag ta bussen in till Stan ;) Hon o jag ska shoppa kläder :D♥
Ska bli skojjigt ;)


Bloggar mer om det sen ;)

Alla hjärtans dag imåån ;)♥

Imån e det "Alla hjärtans dag" då kmr jag ge en sak till Ivan  ;)♥

Ett hjärta där det står Jag tkr om dig :D


Grattis Alice ;)♥

Idag fyller kompisen Alice 11 år :D♥
Grattis kompisen min :D

Hon har sagt att hon har fått:

*Svea mössa , underkläder, o så minns jag inte mer ...
Vem vet kanske hon får ngt av mig ;)♥


Grattis ;) // pussar o kramar cicci ;)♥

Morgon rufs :)

Klockan ngt vaknade jag ...

Mamma väckte typ mig lite för att hon gick upp , såg hennr ut i hallen utanför min dörr
Jag har världens morgonrufs i håret jag ser ut som ett litet troll !!

Haa, jag e nästan läskig ...
Jobbigt att kamma ut dock , jag har oxå världens håröm .. Klarar inte av att ngn drar i det då känns det som om jag ska döö :)
Innan jag gick upp till datorn så spelade jag lite galaxy 2 :D♥
Jag äger syrran xD
Sedan bar det av till datorn, o nu chattar jag med Julia o Maja på msn  :)
Maja o jag pratar om vårt lilla födelsepartaj som vi ska ha ;) Ska nog ha sovöver party med friendsen ;)♥

På måndag e det "Alla hjärtans dag" ska bli AWESOME!!

Tjenis Penis !!


Moa o Sara's födelsekalas ;)♥

Idag klockan tolv ungefär var vi framme i mörbylånga på Öland där mina kusiner bor. Min yngsta kusin Annie fyllde 10 år :D♥ Grattis gmn ;)

Sedan åkte vi hem o direkt iväg till nästa partaj ;)♥

Till kompisarna Moa o Sara som fyllde 11 år :D

Grattis kompisarna mina ;)♥

Redo för discoo ;)<3

Före disco



Redo för disco ;)




Hehe , jag redo för disco ;)

Julia :)♥

Nu har jag mkt att berätta om denna fantastiska dag :D♥
Först på morgonen ´klockan sju typ' (:O) så gick jag till Ivan, då satt vi vid datorn o spelade world of warcraft (:O) när klockan var tio i åtta tog vi på oss jacka o skor och bar av till skolan :D
Min väska var grymt tung, för jag hade klänning, skor, stor festis , en hel paket Brownies, en doughnout (hhehe, vet inte hur det stavas riktigt xD ) o liite nagellack o smink :$ ...
;)♥ Sedan hade vi först lite matte efter det lite rast då satt jag vid datorn vid fritidsgården :) Love It!!

Sedan hade vi träslöjd, efter det LUNCH!! (blä) falukorv o potatismosettt xD
Sedan hade vi SKOGENS HEMLIGHET!! YEEE ;)♥
Sedan hade vi rast (vi var inne) ... Sedan hade vi Klassens timme som jag o josef hade :D
LOVE IT!!! Vi hade tidningsleken o blinkleken (fjantigt, men kul) o lite fikatíime !! ;)♥
Efter det sa filip ....
- Kan vi inte köra land o stad !!
Jag säger
- Men vi hinner inte rita upp det ! , sorry 
Han säger
- Ska vi slå vad
Så börjar han rita upp o innan já vet ordet om det så har han kopierat den o vi bara MÅSTE köra det :D♥
Tack Filip :)<3

Nu e klockan 15.07 !! :O
Länge kvaar!! :)
För discot som jag tänker lägga upp bilder från sen (iaf när vi e färdiga o gå bilder ;) )
Det ska bli
AWESOME :D♥♥

Discoo-tiime :) ♥

Jag bdb:ar liite ;)

Jag heter Juliiastjej på bdb :)
O jag har bara en blog så där :)

Julia o jag e AWESOME!!
loovee youu bäästiis :D♥


Va me Jenny idag ;)

Idag var jag med Jenny-May :)
Det va liite skoj det xD

Då fick jag veta en enormt stor hemlighet ;)♥

Det va skojj ;)


Kolla denna bloggen oxå :D


www.towwa.devote.se

( en skita snäll tjej )


Miley suuger

Selena Suuuger ;D


eminem äger ! WOHO!

Imån e det skoldisco , jag ska gå me Ivan o Julliia ;D♥

LOVEIITTT! ;)♥

Längtar redan, vi ska mumsa upp oss me gooddiiis o snaxxx :D♥

Va me Jenny idag ;)

Idag var jag med Jenny-May :)
Det va liite skoj det xD

Då fick jag veta en enormt stor hemlighet ;)♥

Det va skojj ;)


Kolla denna bloggen oxå :D


www.towwa.devote.se

( en skita snäll tjej )


Miley suuger

Selena Suuuger ;D


eminem äger ! WOHO!

Imån e det skoldisco , jag ska gå me Ivan o Julliia ;D♥

LOVEIITTT! ;)♥

Längtar redan, vi ska mumsa upp oss me gooddiiis o snaxxx :D♥

JAG ÄLSKAR ''HOW I MET YOUR MOTHER'' !!!!!!!!!!!

OH MY GOD I LOVE IT!! :D♥♥

JAG ÄLSKAR ''HOW I MET YOUR MOTHER'' !!!!!!!!!!!

HERREGUUD!!
I LOVE IT!!!!!

Jag ser pår det HELA TIIDEN :D♥

BARNEY I LOVE YOU!!! :D:D:D:D:D:D♥♥♥
TED<3
MARSHALL<3
LILY<3
ROBIN<3

(tog dem inte vilka jag tkr om mest elr så!!)

Men av killarna e BARNEY!!♥♥♥ BÄÄSTT!!! :D♥

Jag e liite galen så men kan inte motstå dem :D♥

Om ''How I Met Your Mother'' inte fanns SKULLE jag dööö !!! !!

LOVE IT!!! :D♥♥♥
(ser på det just nu på datorn, har alla avsnitt hitills :D♥)

Idaa va jag sjuuk :(

Idag hade jag skit ont i magen :( ...

Men nu mår jag bättre o ska till skolan imån iigen :D♥

Saknar faktiskt den elr inte skolan men kompisarna o speciellt Julia :)♥

Imån måste jag prata med Jose oxå xD

( VET!! )

För vi ska ha klassens timme på fredag o vi måste ha kommit på ngt tills på torsdag så vi har liite av imån oxå på mig :D
^^
Sen på fredags-kvällen e det disco i skolan :)♥

Ska gå med Julia o kanske Elin (vet ej var ju inte i skolan idag så vet ej vad Julia tkr :P)

Nu ska jag nog blogga liite mer...
O Bdb:a

O så ska jag nog lägga in mina bilder på mobilen så jag kan ladda upp liite bilder på Julia om jag får det :D♥

Har skita fiina :D
På oss tillsammans oxå :)

Syrran e lat... Hon har inte laddat upp biilderna på datorn från Ikea !!! xD Man kan ju ibland bli helt vansinnig på syskon :@

Hon sitter nere hos brorsan i hans rum o andvänder MIN dator för att plugga xD

Vet ej varför hon inte tar sin...?
(min dator e där nere för min brorsa håller på att göra så den körs snabbare)

Hahahaha, den e mkt bättre nu !
Ska kanske spela liite Quake oxå :D♥
Synd att inga av mina kompisar♥♥ är medlemar där , annars kunde vi köra emot varandra :D☻

Hahaha, jag skulle dock äga dem :D

( haha, Alice vet fortfarande att jag har gjort ett ''bus'' mot henne )
Kan inte blogga om det då kan hon se
ha

TJENIS PENIS :D ♥


HAHAHA, jag när jag va PUTTE-Liten :D♥

(då tiderna var bättre) xD ....

Denna daaaggenn :D♥

Idag har jag varit med Anna. Men vi var ju typ i sjugo minuter kändes det som. Hon gick hem klockan fyra. Sedan kollade jag på How I met your mother !!...

Det gör jag nu jag har tre skärmar för mig själv :D☻
För brorsan gick nyss med mamma o Sofia ;)♥♣♠♦◘

Jag tittar på How I met your mother på en o bloggar o chattar på en :D♥

LOVE IT! :D♥
How I met your mother e bääst :D<3

Imån har jag träning klockan kvart i sex :D

I brännarhallen :D<3

Jag har oxå NO med frasse :/-
Hahahahahaha,

Hahhahaha,
HEJJDÅÅÅ :D♥☺☻♠♣♦○◘•


HAHHAHA :D

Maja :o

Idag var jag med Zelma , vi gick till Maja. Och hon bara gick sen :o Berättar mer sen ...
Kanske imån då xD
För nu ska jag iaf se på ''Flickan som lekte med elden''  :D<3

TJENIS PENIS!

Tjenis Penis x)

Igår var kusinerna här. Vi spelade familjespel Alice, Annie o jag... Sedan såg vi på melodifestivalen...

Låtarna sööög hårt !!! xD

Den jag hejade på var : Oh My God!!!! Röstade men den åkte endå !! ;(
(Jag tjurig hehe :P)

Alice och jag dansade till alla låtar och vi gjorde en överenskommelse xD

Att om låten var bra elr liite br skulle vi slå det hårdaste vi kunde med HIGH FIVE!!

Och om den va dåålig så slog vi våra knän mot varanda :P

MÅSTE VI GÖRA OM! :D<333 :);<3




LOVE YOU!!<333 Bästisen miin :)<3

Ngn har busringt MÅNGA!

♥Ngn på våran skola (tror vi) har busringt till Emil, mig, Nina, Julia, Elin R ???
Jag vet inte om ngn har ringt Jenny ? :O
Men det kanske e hon men jag anklagar henne inte !!

För jag hoppas inte det e henne ? xD

Men nu ska jag bdb:a och sedan spela sims !! :)<333

Bloggar mer om våran underbara dag efter :)<33♣

Idag kmr kusinerna

Hejohallå x) Idag kmr mina kusiner Alice, Annie, Rebecca och sedan mostern Åsa :)

SKOJJIGT!!!

Vi ska mysa LÄNGE!

För Rebecca (största kusinen) och syrran ska BOWLA!! På kvällen ! :)<33

(ngt av det vi ska äta x)  ) HAHAH ! MUUMMSS! :P<3

Liite bilder på mig/ngt annat vet ejj ? xD

MEE<33




VÄRLDENS BÄSTA!!!!!!!!!!!


<3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333




HIHI ;;;


BLOGGAR MER IMÅN SES HERRÅ!! <33

Chattar med kusinen :)<3 lovee youu <33

Just nu chattar jag med , alice (allibrall), Kusinen Alice , Kajsa, Emil och ngra mer :D<3

Lovee all <333

men ska typ spela ngt nu ::::






Hjälp mig vet ej vad jag ska göööraa

OKEII ??? :)
Ska iaf inte blogga mer idag trooo jag  xD

Men heejdå

(härmar julia nu :)<3 Love you )


Puss o kram skumbanan XD :)<3
(tack för det jullia ) <33

♥♥♥♥♥♥♥

Längtar !!

Imåån kmr mina kusiner , vi kanske ska till leos :D<3
Längtar så, tkr det är ett av de roliigaste platserna i kalmar :D
Hoppas de kan :) Iaf ska mamma , Moster Åsa och mormor in till stan :D
Vi tjejer Alice, Annie , Cicci(jag), och kanske sofia ska gå :D<3
Fast sofia e osäker för nu när hon får egna pengar så betalar hon allt själv, inte skojj så hon tvivlar liite på vad hon ska göraa :D<3

Mamma, och de andra som e på stan ska typ köpa en födelsedagspresent till min största kusin Rebecca :D<3

Så hon kmr kanske oxå med till LEOS!!<33 :DDD^^

Mamma, ska oxå kööpa mkttttt goodiiis på Tokiga ture inne i stab , om en timme e klockan åtta då ska jag se på LEGEND OF THE SEEKER!!!!!!!!<333333:D:D:D:D:D:D<3333

Säsongsavslut :'(  :'(((

Och för att i Amerika där den görs så ser typ inga på det men jag har gått med på en fanclub sida och e med i kampen om att de ska spela in en fortsättning efter denna !!!!!!

ANNARS DÖÖÖR JAAG TYYPP! :O!!!!!!!

Tjadoo , ska äta ngn stek nu mummmsii :)))<33

Har varit med Alice :)

Julia och jag va igår , vi tänkte vara idag med men det gick inte för henne :), då var Alice och jag istället xD

Vi gjorde det vanliga men på vägen hem gick vi till falken och köpte  !!!18!!! gooodddaaa remsor , MUUMMS! :)<3

Dem rök rätt så snabbt (inte alla,men inte alls många kvar xD)

Vi spelade oxå liite Mario Galaxy hon var den där stjärnan och jag Mario , kmr lägga ut liite bilder på våran familj på sims 3 , hehe (oxå vanligt), vi har ett långt släktträd :)<3

^^


Åhhhhh, dem gifter sig :D<333 LOVEE ♥

<Haha,, Alice's tjej (föreställer henne som stor)


H, när Nina hade gått så gjorde Alice och jag henne (FET))) ;P XD



HAHAHAHAHAH,, Alice's (cp-barn) xD

kolla jag e proffs på att ta kort på sims,, haha, vilket ögonblick xD


Nu har Julia gått

Nu har Julia gått ;'( .
Vi var inne på habbo, bdb och bloggade lite.
Vi spelade oxå WII... :D<3

I skolan idag började vi dagen med provräkningen , jag vet inte hur det gick än men det kändes bra xD :P ...
Sedan hade vi engelska , då gjorde vi en sak som kallas ''Long snake'', sedan hade vi rast och glosor senare och sist biild :D


mm, ska till City Gross ,, :)  ,,

Bloggar med seeeeeeeeeeeeeeeeen :)(<3 ses då daaa :) ;-)


Fortsättningen av bdb-fighten :)<3

Hans ord
Oh yeah?
Men om jag säger att jag har en jävligt het och älskad flickvän, 2 tjejer som jagar mig, och har varit ihop med så många tjejer att jag inte kommer ihåg antalet?
Och att jag ser allmänt drogad ut på min bild för att jag tycker den är häftig? För att jag vill det?
Please anwser.
Mina ord
haha, du är så löjlig xD

, bloggar mer om det sen :)<3
IKEA bilderna kmr sedan ...



Nu är jag med Julia :)<3 Bästisen :)
Vi bdb:ar .. :P

(Nytt oooord)

JAG!!<33

Imån är det provräkning :o + bdb-fight

Imorgon är det provräkning i skolan ... :o Är faktiskt lite nervöööss xD

Jag hade först fotbollsträning xD
Vilket jag gick hem ifrån... :O xD
Efter det duschade jag (längeeee, mmmmmm, skönt :D)
Och medans bakade pappsen (:P) Äppelkaka :) Mumsigt :D<3
Efter det direkt ner och göra matteläxa... xD
Efter det lite träning på mult.se xD

(hittade ej sidan så jag fick ta ngn annan sida jag hittade xD)

Och nu bloggar jag, snart är äppelpajen klar då ska jag ner och muuummmssa :D<3
Nina och Alice o jag va idag det måste vi göra om det var pissa-kuuul :)

WII:et :)

Ska typ kanske in på bdb oxå :P
Dampig kille jag ej känner och jag bråkar typ XD
Skojjigt tkr jag :)

Han tror typ att han e cool ?? Ehm, NEJ?!

Min lilla text om bilden :
Kalmariter e BÄST!

Han säger

- Nae, nu ljuger du... ?
Mina ord
-haha, lol jag ljuger inte och vilken fuuul biild du har ? :P
Hans ord
-''Vilken fuuul biild du ha''. You've got to be kidding me? Var är grammatiken? Min bild är awesome
Och bwt har du sett DIN bild, eller, misstar jag mig? Du ser ut som ett vilset mumintroll
Mina ord
-Tror du att du e snygg elr cool ?
Haha, Damp? Du vet att du ser ut som en vilsen liten unge som låtsas vara ''stooor'' ^^
!!??
Hans ord
-Du vet att jag ser snygg ut och är rentav snygg. Du har bara inte sätt mig än. Du känner mig inte ens. Så du vet inte ett smack om mig, förutom de självförklarande.
Mina ord
-Men lol ? ? Och varför kolla du mina bilder ??
Hans ord
- MEN STAVA ORDENTLIGT!! FÖR FAN!!!
Grammatiken, ta och leta upp den!
För att jag är förkyld och har inget att göra.
Mina ord
HAHAH, DU TROR ATT DU E SÅ FUCKING COOL, MEN DU ÄR EN FUL JÄVLA BARNRUMPA!! / PS Nina skrev , men det skrev jag inte på bdb xD
Hans ord
oh, btw, det är 3 ord inte 1 ord.
Hans ord
Jag är pure awesomeness
Mina ord
men ? Du är så ful och egenkär så det är nästan läskigt :O :PP XDD


Det jag säger om detta och om han är bara

-.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.- -.-               -.-'


Nu är klockan tjugo över nio, nu ska jag faktiskt göra mig iordning och soova nattinatti xD :P


Gooodddnnattt  alllleeesammmansss :)<3
/ cicci ;)♣



HAHA;) SÅG HENNE PÅ SIM-GYMMET XD




Är med Nina och Alice :)<3

Just nu är jag med Nina o Alice :)... xD

Vi ska spela sims 3

Vi spelade WII och vi äter chips och dricker saft!!! :)<33


LOVE YOU!

YEEEAHH!



MEE!! YEAHH!!!! <33333

LOOOVVEE!!<333

Har varit på IKEA! :D

Efter Anna hade gått åt jag isterband och sedan åkte jag, pappa och sofia till IKEA... ! :D
Där köpte jag en ram, en glass, chips m.m. Jag la mig under ett täcke i en säng, vilket är förbjudet, jag har bildbevis men syrran tog med hennes mobil, jag laddar upp dem imorgon, LOVAR!

Sen köpte jag oxå en sak åt Nina som jag inte kmr skriva, jag skriver det imorgon ! :) Vi ska kanske va då annars kanske Alice o jag :)

Men nu e jag faktiskt rätt så trött så ska gå och lägga mig (läsa/skriva), så godnatt då laddar upp ngra andra bilder på mig nu, men de har inget med det jag skrev att göra xD !

Godnatt gulleungar /cicci :)<3

MITT SMINKBORD :D<33

Lite smink , P.s ! HAR MER DOCK !

Oliver o Elliott <33333

JAG!<33



Oliver och Elliott är mina sööta gullegrisar. Dem är mina brorsöner! :)<3
Oliver är två och ett halvt år . :D<3
Och Elliott 1 år :)<33

Oliver fyller år fyra dagar innan mig :)


JAG ÄLSKAR DEM MEST AV ALLT I HELA UNIVERSUM!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Här kmr lite bilder på dem och kanske jag på dem oxå :D<3

OLIVER!!<333

ELLIOTT!!<33

ALLA TRE!!!!!!!!




Anna gått (äntligen) :P

Nu har Anna äntligen gått :P ...
Vi spelade sims jag kan lägga upp några bilder på våran familj :).
Zelma och Alice ringde men vi gjorde inget tillsammans.
Imorgon slutar vi skolan runt tolv :D<333

Skojj ju?

Och Nina och jag kanske ska vara :)

Men här kmr några bilder :)










Är med Anna

Just nu är jag med Anna-Klara och vi äter kakor och dricker läsk Muummss :)♥♥

Vi ska snart spela sims 3 Kvällsnöjen , :D På våran familj :)<333

Vi gjorde en kille och två tjejer alla e syskon ;DD<33

Sen träffade min tjej en kille då sa anna
- HAN SKA MIN HA!
Haha, lol , han skulle egentligen jag ha men men,, :P

Jaja, bloggar mera sedam

Tjaddooo / cicci & Anna :)<3

RSS 2.0