Tjenis Penis x)

Igår var kusinerna här. Vi spelade familjespel Alice, Annie o jag... Sedan såg vi på melodifestivalen...

Låtarna sööög hårt !!! xD

Den jag hejade på var : Oh My God!!!! Röstade men den åkte endå !! ;(
(Jag tjurig hehe :P)

Alice och jag dansade till alla låtar och vi gjorde en överenskommelse xD

Att om låten var bra elr liite br skulle vi slå det hårdaste vi kunde med HIGH FIVE!!

Och om den va dåålig så slog vi våra knän mot varanda :P

MÅSTE VI GÖRA OM! :D<333 :);<3




LOVE YOU!!<333 Bästisen miin :)<3

Kommentarer
Postat av: anonymastemännskannågonsin,

Vem fan är Julia?

Julia Hammarkvist på vår skola eller?

Jag hatar henne // Sara

2011-02-08 @ 19:01:33
Postat av: Cicci

Du är inte Sara, det vet jag. Vem är du? Och varför säger du så?

2011-02-10 @ 17:13:13
Postat av: Sara

Jo, fråga om det är jag i skolan!

2011-02-11 @ 12:55:54
Postat av: Cicci

Ja, jag tänker fråga henne och jag vet att hon kmr säga nej !! Asså , ni eller du är bara dum o elak mot Julia o Sara !!

2011-02-14 @ 09:53:07
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0