Biblioteksråd i skoan (äntligen :))

Äntligen idag var det bibliteksråd !!!
Jag har väntat i typ ett halv år :PxD
O så kmr jag en kvart försent (pinsamt)
Men tack guud att Zelma kom samtidigt !!
Så vi gick upp på övervåningen på biblan o där satt alla !!
Tillomed från 7-9 !! :/
Det var pinsamt !!

Sedan gick jag in o jag missade glosorna så jag kmr göra dem imån istället !
Då vill jag nog va med ngn efter skolan xD...
Lust !! :)
Men herregud vad gör folk ?? :I
Varför är ingen inne på msn o bdb ?? :(

Hehe. ikväll edet fotbolls träning (inomhus)
Nina säger nu att hon har slutat :(

Jaja, nu gick mina drömmar i uppfyllelse ..
Julia o Zelma loggade in på msn o bdb (julia på bdb)

//kramisar CCIICCI!:))♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0