Har varit med Alice :)

Julia och jag va igår , vi tänkte vara idag med men det gick inte för henne :), då var Alice och jag istället xD

Vi gjorde det vanliga men på vägen hem gick vi till falken och köpte  !!!18!!! gooodddaaa remsor , MUUMMS! :)<3

Dem rök rätt så snabbt (inte alla,men inte alls många kvar xD)

Vi spelade oxå liite Mario Galaxy hon var den där stjärnan och jag Mario , kmr lägga ut liite bilder på våran familj på sims 3 , hehe (oxå vanligt), vi har ett långt släktträd :)<3

^^


Åhhhhh, dem gifter sig :D<333 LOVEE ♥

<Haha,, Alice's tjej (föreställer henne som stor)


H, när Nina hade gått så gjorde Alice och jag henne (FET))) ;P XD



HAHAHAHAHAH,, Alice's (cp-barn) xD

kolla jag e proffs på att ta kort på sims,, haha, vilket ögonblick xD


Kommentarer
Postat av: Alli

Ahahah Fy fan! Vi är jue bare bäst som fan ahahaxD Pöss på dig!<3



(OBS) Glömm inte läsa min blogga ahahaxD XOXO Allie;)<33

2011-02-04 @ 19:03:52
URL: http://allibrall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0