Vip o Hc onödigt !!

Alltså jag fattar inte varför man köper saker för riktiga pengar till dataspel på internet !
Som typ habbo , Gsm elr annat skit ! Det är bara onödigt tkr jag ! Även om man får massa poäng o snyggare look o skit ! , Jag skulle kanske vilja ha det men skulle aldrig köpa något i såfall till typ något så man kan vinna riktiga pengar då :)

Aja , men så tkr ju bara jag ;) Skola snart igen tro jag ;)


Kommer nog följa med till Mormor i helgen :) På lördagen e jag frisk o glad som en vanlig jag :)

Kramisar o pussisar //cicciiii:)♥

Kommentarer
Postat av: Allie

ahaha xD håller med har inte fått ha det heller men vill men när jag tänker efter så naj!<3

2011-03-18 @ 19:56:15
URL: http://allibrall.blogg.se/
Postat av: Ciccii ;)<3

Aa , vet , men du har väl köpt innan elr hur ? ;) ♥ Elr e det jag som e korkad? :D<33

2011-03-24 @ 15:19:32
URL: http://ivansccicci.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0