Oliver sov över ! ;D<3

Efter burgerking o City gross med Annica , Elliot o Oliver så kom dem hem till oss ! :)<3
Där hemma åt dem hemma gjorde pizza :)
Gott , men tyvärr var jag mätt på hamburgare :D
<3
Sedan efter maten så sjöng Oliver , sofia o jag på singstar :) (disney) :D<3
Han e så söt när han sjunger , som t.e.x  :
- Alla snubbar , alla snubbar , alla snubbar vill ju vara katt . :)

Söööööööööööt <3

Sedan sovde Oliver över hos oss :)
Nästa morgon väckte han mig i sängen :)<3

Myyysiigt :)<3

Sedan så gick vi ner o åt frukost :)

Sedan mitt på dan så började Oliver må dåligt , o så fick han feber ! :'''( <3 

Stackarn <33333

Så han följde inte med på damlagets match <33

KALMAR SÖDRA <3333

Sedan var det dans för mig men ingen fotbolls-träning  :'''''((((((


För att damlaget spelade :)(L)(Y)

Oliver o Elliot <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0