Kalas hos Lamis :DD

Idag var det Fredag igen , redan :) Denna veckan har gått fort !!
Jag var för typ 4 timmar sedan började Lamis kalas :DD
Det började vid 6 o slutade vi 8 :)
Dagen innan i skolan hade Julia o Victor klassens timme :) Vi åt fika :)
Sedan var Julia o jag efter skolan  :)♥

Jag bytte om där o fixade mei :D Julia jag önskar jag hade en bild på dig som färdig för kalas du var så sjuukt snygg i lockat hår o annars oxå såklart :)♥

Men iaf tbx till Lamis kalas :)
Där hade hon snacks , godis o saft ?? :OO
SAFT ?!!!
INTE LÄSK :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha , o saften var as-stark , även om jag tkr om när den e skit stark så var denna stark ...

Jag ääääger ;)

I'm AWESOME :DDD♥

Julia is AWESOME :DDD♥

<3 Du e s
å grymt snäll o sjukt sööt ! :)  ♥ Världens bästa bäztis e vad du e ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0