Simhall!! :))

Jahopp idah e det fredag, nu ska man snart åka till simhallen med syrran !!

Klockan e bara 08.14 :D
Jag älskar simhallen , jag skulle kunna bo där!

Jag kommer vara där typ hela dan hoppas jag träffar ngn kompis :)
Egentligen skulle mina kusiner hänga med men hon skrev på sms att hon inte kunder :(((

Jag är äntligen toppmodell på gosupermodel !  Det e sååå grymt!

Och förr tyckte jag gosupermodel va skit tråkigt.. Jag tycker nu att det e bästa sidan i världen!

Jag älskar den helt enkelt! Asså jag har rätt så många modeller jag inte minns som jag har pengar på! Så jag går in på den o köper gåvor eller andra saker till min riktiga modell!!

RoligajessicaDJ!  ... Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva .: LOL! <3

På midsommar då fyllde julia år ! :) Så jag gav henne en gåva på gsm ;) ♥

den var kanske inte så dyr men det e tanken som räknas! ;)
Nu ska jag kolla in Julias o Alices o ninas bloggg :)

Sen e det simhallen för mig o syrran<33

HEJJDÅÅÅ!!♥

Kommentarer
Postat av: Alice

fett skoj det vaaa! :D

2011-07-13 @ 10:39:58
URL: http://alicejarnudd.blogg.se/
Postat av: ciiiiccciiiii<3

AAA VEEEEEEET!!<33

2011-07-15 @ 23:25:15
URL: http://ivansccicci.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0