ERIC SAADE PRATADE MED MIG!!

Igår på Bergkvara vatten festival (water festival) så var först Sillah o Totte där !! Dem va as-roliga ;) Det va en tant från publiken som fick komma upp, och när Totte frågade vad heter du, då sa tanten Gunilla, då sa Totte Gooorilla?
HAHHA xdd Min slags humor! xddd

Iaf. Efter ett tag kom Patrick Isaksson o sen  ERIC SAADE o här kommer då det häftiga!!

När han pratade lite imellan låtarna så såg han min skylt som det stog: ERIC SAADE MY HERO!
Och då sa han , Eric Saade my hero , va fint , vilken fin skylt ni hawr gjort, kolla alla!! Och då så kom två strålkastare på mig o eric pekade så dem kunde se ;DD<3 SKOJJ!!

Kommentera ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0