Svartbäcksmåla me skolan ...

Har varit i svartbäcksmåla med skolan xD
Slog i min rumpa flera gånger ... Hehe, ;P
I slutet satt vi inne i värmestugan och spelade spel på mobilerna och fikade kakor o saft , mums ! :)
Var me Nina & Julia hela tiden, Nina & jag va typ lite feega xD Men i slutet va Nina mkt modigare än Julia , Julia vågade inte åka skidor (som hon aldrig gjort innnan) , men det vågade Nina :O... (hon inte heller gjort innan xD).
På vägen hem i bussen blev lite vilse  ... Hehe :P
Julia gick på en & Nina o jag på en...
Jag ringde henne när vi kommit in ... , Och bussen det var en Dubbeldäckare!! :O Jag har aldrig åkttt en sådan förrut ,
spännande xD !!! Vill igen snart :)

Kommentarer
Postat av: JulleBullexD

Amen det var nog annas skidor som var lite knasiga .. xP

2011-02-01 @ 09:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0