Busringningarna xD

Nu har Nina och jag varit utomhus och busringt på dörrar och åkt upp o ner i hissar ;P Skojjigaste !
Utanför ett hus var det en liten minihiss som är för handikappade (ni fattar)...
Nina och jag åkte den  xD , sedan efter stog jag uppe och Nina bredvid vid trappan ner där man kan gå om man inte är handikappad och om man har cykel typ xD ?
Och jag åkte upp så långt tills hon nådde en knapp som är ''NÖDSTOPP'' :P :o hehe xD
Hon tryckte och sedan funkade den inte mer ... ;o
YE JAG ÄR FYFAN BÄST (a' /Nina ♥
...
...?
Men efter det kom det en kille med en barnvagn och en hund xD    ? ?
Och vi sprang och jag var skita kissi xD :P ...
Han märkte att den inte funkade men då var vi redan bakom en snökulle hehe xD

En skita kul daaaaaaag...

/ Tjaddooo, / cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0