Regn, regn, regn...!

Nu sitter man i soffan med sofia breve sig ;)
Det spöregnar ute ://
Sweet.. not! :(:
Innan sa jag att jag ska bada whatever ifall det regnar.. nu har det slutat lite, men jag badar inte ensam. :)
Ska kolla om Alice elr Annie e inne på skype :D
Idag ska man dit på arbetardag o äta kroppkakor :D MUUUMS!!♥
Jag duschade nyss ;D.. As ääckligt.. /: Hatar den här duschen på öland .. :0------------------
Innan jag gick in i duschen va det fint väder ute o mamma o sofia satt o spelade kort utomhus!
När ja kom ut var det as-mörkt! Mamma o sofia satt i köket med lampan på o spelade kort.. Skiit mörkt!
Gsm ;) Adda :D roligajessicaDJ :D
Sen adda mig på skype: Awesomecicci :D

Gör ett inlägg sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0