Nyss gick allibrall o Nina );

Nyss gick dem );

Ska snart vara bollkalle :D


Kolla vår awesome nya blogg ;)<NW,AM,CL33

www.humoristernaanc.blogg.se

http://humoristernaanc.blogg.se/

Kommentera :)

Ha det så gutt<33

E hos allibrall ;)<33

Nina jag o allibrall  e ;)<33
Snart ska man ut med viggo ;)
hehe lite nagelkris xddd

Match i Madesjö :)

Vi förlorade matchen :((


Såhär såg man ut efter den hårda matchen :



AJJJ :'''(((((
























SKÄMTAR BAAHHH ;PPPP<33





Imån ska Julia o jag ha våra matchande kepsar ( SNYGGA !!! )




SES IMÅN DAAAAAAA :)




*host* det skulle stå "I love you" men *host* ehhmmm, hehe xD

Jag e lite korkad såå.. ;PP<33

Om man tar på datan så blir det ju som i en spegel. hehheehh ;)


Nu är klockan straxt tio :) GODNATT <333

Match i Madesjö :)

Vi förlorade matchen :((


Såhär såg man ut efter den hårda matchen :



AJJJ :'''(((((
























SKÄMTAR BAAHHH ;PPPP<33





Imån ska Julia o jag ha våra matchande kepsar ( SNYGGA !!! )




SES IMÅN DAAAAAAA :)




*host* det skulle stå "I love you" men *host* ehhmmm, hehe xD

Jag e lite korkad såå.. ;PP<33

Om man tar på datan så blir det ju som i en spegel. hehheehh ;)


Nu är klockan straxt tio :) GODNATT <333

FILMKVÄLLL!!!

FILMKVÄLL!!!

Oliver da<3

Här sitter man o spelar gsm o bdb:ar o bloggar med Oliver :)

Hehe ;)




Klockan åtta disco me Julle-bulle :)

Asså vi e grymmma ;)♥

Nu är klockan ungefär halv åtta :)


Vi ska snart gå till discot från åtta till tio :)♥

Guuud va jobbigt...

Här sitter man o letar inbjudningskort , för nästa freda e det dax ;)

Skit jobbigt finns typ ingenting på internet juuuuu!!

Blir helt förbannad snart....!!


AHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhh!!!!!!
omg va svårt...
När jag lixom skriver: Inbjudningskort filmkväll , på google översätt , så kommer det liksom upp en bild på en tjej i underkläder.. Typ en porrtjej... uschhhh!!

Har nyss duschat , för idag hade jag fotbollsträning :D

Här kommer lite bilder på mejj<3

P.s imån har jag studiedag<33 WOHOOO!!

På fredag e det disco ska gå me julle-bulle :)






Tjenis ,, <3

Hejhej, nu ska man till BauHaus ;)<3

Jahopp, snart sticker man till BauHaus :) Eller snarare nu, enligt mamma... Nu har man klätt på sig lite ordentligt :) På fredagen den 27:e ska jah ha min födelsefilmkväll xddd<33

Ska bli skooojjj♥

Träning snart :)

Snart åker man bort på fotbollsträning :)

Vad tyckte ni om semifinalerna i eurovision song contest  :)))<33

Jag älskade Norge, Finland, Georgia och INTE RYSSLAND USCH!!!! :oooo-----

(L)

Imån kanske man ska vara me alice som typ varje dag :)) Love it<3

Ebba, Alice o jag :)

Nina, Alice, Ebba och jag gick o sålde blommor  :) Vi tjänade ihop 70 spänn ;) Coolt jöö ;)

Här sitter vi o latar oss :) Klockan är 20.31 :)

snart ska Alice hem :D♥

Kmr sakna dejj<3

Sitter vid datan :)<33

Idag i skolan har man kört brännboll o flaggan :)

Idag är det match på hemmaplan :)

Jadooo, idag är det match mot Lindsdal :)
Julia o jag e på samma lag :D

VI KOMMER VINNA!!!!

Lindsdal kommer går därifrån gråtande för vi kommer slå dem med så mkt mål så dem knappt kan räkna :)

JAG E TAGGAD :)

Nu ska jag dra till planen över gatan här o träna lite inför matchen :)

Ses senare :)

Ny vattenflaska :)

Kate o William <33

Grattis till kungaparet i England ;) ( brittanien )


Kate i sin underbart fina klänning<3

Det blev den brittiska designern Sarah Burton för Alexander McQueen som fick äran att göra Kates Middleton bröllopsklänning. Jag tycker den e skit fin! :)

Hon e så söt o fin :)

Congratulations :)

RSS 2.0