Imån e det midsommar<3

Imån e det midsommar då ska man sätt upp min lotto skylt, vi blir 21 på midsommar, då ska olvier, elliott, annicka o adde sova över<3

Gsm o sommarlov! = LIVET!"

Här sittter man o chillar o klockan e 10:16  :) Snart ska man bli toppmodell på min : RoligajessicaDJ

Stensöö <33

Igår åkte vi ner till stensö o badade  :)

Det var 21 gradet i vattnet :)♥

Oliver alice o jag<3

Här har vi det roligt , och oehört , ....

varmt...

Oliver håller precis på att lära känna alice :)

Inte lika blyg längre ;)♥

Allibrall o jah ;)<33

Idag har det varit friidrotts dag på fredriksskans :)
Efter det så när vi skulle hem tränade KFF där :)

( Faaastt jag hejar ju på mästarna AIK<3 ) Men iaf det va häfitgt ;)
Bollen åkte över staketet o jag gick o hämta den me Nina o Allibrall :)
O vi pussade bollen , :P<3
Sedan kom ngn kille från KFF ut o skulle hämta den då bad nina o jag att han skulle hälsa från Nina ( efternamn ) och Cecilia ( efternamn )  :)
Så han vet vilka vi e <33

Så *hmhm* häftigt asså :DD<3

Alice slut :(

Hehhe ;)

RSS 2.0