Nu är man hemma från Öland(:

Skönt :)  Jag bad egentligen om att få stanna o sova en natt till :(
Men mamma ville att vi skulle vara hemma så det inte blev så stressigt för imån på söndag s har vi match :)

Här kommer lite bilder på Alice o mejj ♥

Hha , vi sa att vi skulle göra fjortisminder :D

Knäppa miner :)

Du e såå sööt :)




Alice kusin♥ ↑

E hos kusinerna ;)

Här har man det gutt på valborgsmässoafton ;)
Ska gå o göra mig iordning lite så ska allihopa: Mormor, Moster Åsa, kusinerna Rebecca, Alice , Annie , pappa, mamma, sofia o ja åka till Eketorps borg o se på majbrasa o.s.v ....

jag lovar att jag ska försöka vinna bågskytte tävling :)

Jag e Awesome<3

Här kmr ngra ord från kusinen Alice ddaaaa , (L ) :

Olga min Olga :D

Cicci - haha hon fick ett litet ryck...

Annie hos mormor <3

jahopp  , för typ en halvtimme sedan åkte Annie hem <3

Ska kanske åka dit ikväll :)

Jajja, bloggar senare för nu ska man installera sims 3 kvällsnöjen på min bärbara ;)


See you later (L))♥


Min blogg e awesome (L)

¢ê©¦Ì¡Α

How i met your mother♥

Bäst i hela världen <3

Jag älskar det , jag sitter o tittar på det på tv:n<3


Kusinen Annie kmr idag :)<3

Snart kommer mormor o Annie :)

Ska nog leka barbie med henne ;)

Tycker jag är roligt och det är ingenting att skämas över :)

Alice o jag tänkte vara idah men det går ej nu ;)

Annan dah :)

Ses <3

Jahopp här e tröjan <3

Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)



Igår tänkte jag ladda upp dessa bilderna o text men det funkade inte , då blev jag skraj !! :OO<3

Hhha, då var klockan tio i tio på kvällen ;)<3


Snygg ? :)

Jahopp här e tröjan <3

Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)



Nu är klockan tio i tio :)

Jahopp här e tröjan <3

Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)

Jahopp här e tröjan <3

Yes,  här är tröjan man köpte på New Yorker idah :)



Japp , nu är klockan tjugo i tio :)

Ser på house o fixar lite nya säsonger av How I  met Your Mother :)

Liiiiite reklam :P<3

Alice (L)

http://allibrall.blogg.se/












Julia (L)  http://wannabejulie.blogg.se/


Lycka till med era bloggar, (L)

Stan me pappsen <3

Idag har man varit på stan med pappa :)
Vi gick på resturang o åt gyrostallrik ;DD (L)
( den var oehört god ;)  )
Sedan gick vi o kollade i affärer som Clas Ohlsons, New Yorker , Glitter , vi köpte glass :) För det var stek hett ida :)

Jaja ,  nu är man trött :)

Tänker lägga upp lite bilder på tröjan jag har köpt på New Yorker sen ;)

För syrran har min bärbara ute i Lindsdal :(

Hha, ♥

Best friends forever ;)))<3

HejHej , <3

Någon som vill göra något under påsklovet? :)

Glad påsk på er <33

Glad påsk på er alla ;)<3



Såhär har vi haft det <33

Vi har varit ute o studsat , sedan gick vi en runda och åt påsk mat, <33

Vi lagade sand-mat i lekstugan :) (Y) (L)

Tjena mittbena <3

Allt känns bättre nu jag höll till mitt motto o då blev allt bättre <3

Du o jag kmr aldrig glida ifrån varandra igen , jag älskar ju dig som kompis <3

Best Friends Forever ♥

Alltid vi ♥

♥ best friends forever ♥

Vi kommer alltid hålla ihop i vårt o torrt <33

(L)

Tjena , <3

Idag har man varit hos Allibrall <3 Typ världens knäppaste o roligaste :) Du e såå gryym ;)<3

Vi e awesome ,, <3

Vatten-krig<33

Idag i skolan va julia o jag med varandra igen :)
Vi var hela dan i skolan !! :D
På sista rasten hade vi SKIT STORT vatten krig<33 ;))♥
Det var jätte roligt , hoppas vi gör om det snart igen :))<3
Nina säger att vi var töntiga o löjliga o att vi va ofräscha !!

Hahhah :PPP  Lol säger jag då!!

Du har fel nina !!

1. Vi är inte töntiga !! , vi är iallafall modiga som vågar ha roligt istället att försöka vara cool som du!!
2. Om vi är löjliga så är det bra tkr jag iaf, då har man roligt , mycket roligare än att vara seriös!! :@
3. O om du tkr vi är ofräscha så lär dig att leva med, jag lever med att ni har samma strumpor efter gympan !!

SÅ DÄR!!
:PP


Dans o fotboll :)

Imorse gick man upp vid typ  halv åtta kanske ( frivilligt :)
Aja, då så gick man o åt , sedan ut o hoppa hopprep  nu har jag snackat med Maja o Alice ( kuusin ) på skype <33

Nu snacka man med Annie kusin på msn :) Har trååkigt ngn som kan tänka sig göra ngt ?? :DD<3

Habplats e farligt !! :S

Gå inte in!!  Gå istället in på habbo!

Förstå att folk är inte så korkade o gör en sån sida helt gratis! En dag får du kanske hem en räknning!!


AKTA DIG!


skype!!!!!!!!! :D

Vissa i skolan säger att han e ful!!! SANT!!!!!!
Men det är han inte !! :)

HAN E SKIT SNYGG!!

Hatar texten på Love :)<33

Mitt förra tema: Love. Hade skit ful text, hatade det. :) Nya e fiin :)

Idag har man varit på soptippen o lite såå :)
Sedan hos kusinen o fikat :)

Skaffat Skype nuuu ! :)

ADDA MIG <33

Cecilia Bajsson!! :)

BÄRBAR DATA :D

Jag fick sjukt bra presenter :)

. BÄRBAR DATA :D<3
. Marylin Monroue tavlor :) (stavning)
. Halsband ;) ( Diamant ) :P
. Ringar :) ( typ hundra :PPP ) Inte men enndå  :)))<3
. Mario & Sonic at the olympic Winter Games :) ( Nintendo DS ) ;))
. Sommar Klänning :)<3
. TWILIGHT TRÖJA
♥v


♥ Tack

Alice ;)<3

Varit med Allibrall idahh ;)<3

Om jag kunde tänka så skulle du fått skriva liite på min blogg :)<3

Men , sån e jag !! :PPP(L)

Det va roligt ,)<3


Du e sååå snäll o goooo ;) Igen ngn dag  ? :)

Fotboll :D

Gick ut i typ två timmar o hade fullt igång att träna för imån e det stor cup i emmaboda :)

Jag vann över syrran i straffar -.-- ' :P<3

ngn som ska på disco? :)

Jag kanske :)

Fast ska upp skiiiita tidigt nästa morgon ! :)

Hemma Kväll :D

En ny affär i stan :D(Y)

" Hemma Kväll "


Den e awesome <3

Man fick tre Snickers för 1 krona styck :)
Och typ allt var billigt :)

Ni måste kolla den affären :)


P.s På söndaa , fyller jag år :)

Och på lördag ska jag upp typ halv sex o åka till EmmaBoda vid ungefär sju , med laget ( Kalmar södra (L) )

CUP UTOMHUS !!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


HELT CRAZY LIXOM :P<3

Är hos Oliver nu :)<3

Heeej <3 Nu fyller Oliver 3 år :) Grattis snutte älskling :)

Just nu kör pappa kungahuset !! :D

Pappa kör :

Prinsessa Madeleine

Kron Prinsessa Victoria

Prins Daniel

:DD

I EN LIMOSIN :OO<3 (stavning)

:DD<3


HÄFTIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >♥<

RSS 2.0